Pelancongan Berpasukan

Syarikat kami memperhatikan bukan sahaja usaha kakitangan tetapi juga kesihatan fizikal dan psikologi kakitangan. Sebagai contoh, syarikat kami akan mengadakan perjumpaan sukan untuk membolehkan kakitangan bersenam. Tahun lalu, semua kakitangan menyertai perjumpaan sukan. Semasa perjumpaan sukan, kami telah mengatur beberapa acara sukan. Selain perlumbaan relay 4 * 50, terdapat juga tarik tali, lumba lari 100 m dan kuiz pengetahuan mengenai sukan.
Kecuali sukan berjumpa, syarikat kami juga akan mengadakan lawatan berpasukan. Tahun lalu, kami pergi ke ZHOUSHAN bersama. Dalam kumpulan kami, terdapat 26 kakitangan yang mengikuti pelancongan. Pertama, kami menaiki bas ke zhoushan. Ia mengambil masa sekitar empat jam untuk sampai ke sana. Lebih kurang pukul 1, kami makan tengah hari. Selepas makan tengah hari, kami mula mendaki gunung dan melihat pemandangan. Setelah lebih kurang 2 jam, kami sampai di puncak gunung. Kemudian, kami mengambil gambar. Rehat kira-kira setengah jam, kami kembali.
Kemudian, kami pergi ke kawasan Wu Shi Tang yang indah. Di kawasan ini, kami melihat banyak batu batu hitam dan terang. Dan kami juga menaiki bot untuk melawat tasik.
Pada waktu malam, kami sempat melakukan aktiviti bebas. Kami pergi ke tepi laut dan bermain permainan. Namun, beberapa orang memilih untuk mengunjungi pasar malam. Bagi kakitangan yang pergi ke tepi laut, mereka bermain pasir dan bahkan berusaha menangkap ketam.
Keesokan harinya, kami pergi ke gunung Putuo. Kami mengunjungi batu perwakilan seperti batu seperti hati. Pemandangan yang paling penting adalah kuil dan kebun buluh.
Setelah berkunjung, kami kembali ke Hangzhou. Perjalanan yang luar biasa.